0 تا 100 خرید فروشگاه در قبرس شمالی
نوشته شده توسط : mgh


پیش گفتار
با دقت به ضوابط مرتبط با خریدوفروش املاک در قبرس شمالی، اشخاص غیر  مهاجرت به قبرس شمالی محلی می توانند از روش خرید ملک به اقامت درین ناحیه دست پیدا نمایند. در حالتی‌که کسی از کشور ایران یا این که هر جای دیگری تمایل به خرید دکان در قبرس شمالی داشته باشد، از این قانون ها می تواند بهره برداری کرده و مستندات ملک را به اسم خویش تصویب نماید.

راهنمای خرید فروشگاه در قبرس شمالی
خرید دکان درین حیطه، فرایند‌ای معمولی و سوای عدم وضوح میباشد. در‌حالتی که که شما قصد داشته باشید خرید دکان در قبرس شمالی را ایفا دهید، خیر فقط می توانید آن را به اجاره بدهید، بلکه می توانید فورا شغل تجاری خویش را استارت نمایید. البته سوالی که ممکن میباشد در ذهن داشته باشید این میباشد که آیا برای هر عمل تجاری در قبرس شمالی می بایست یک کمپانی تصویب نمایید یا این که نه؟ پاسخ این میباشد که در قبرس شمالی، برای شروع هر کار تجاری، تصویب کمپانی الزامی میباشد. پس آحاد عده ای که قصد دارا هستند خرید فروشگاه در قبرس شمالی و استارت یک بیزنس را دارا هستند، آغاز می بایست کمپانی خویش را تصویب نمایند.

همینطور، قبرس شمالی بافرهنگ و تاریخ بی نیاز خویش مکانی مطلوب برای سرمایه‌گذاری میباشد. آب و هوای مناسب، مجال‌های تجاری متنوع و عموم مهمان‌نواز این ناحیه، عواملی می‌باشند که خرید دکان در قبرس شمالی را دیدنی می‌نماید.

اقامت قبرس شمالی با خرید دکان

زمانی کسی قصد به خرید دکان در قبرس شمالی میگیرد، قابلیت و امکان دارااست بخواهد بیزنس خویش را در آن حیطه شروع نماید. البته سوالی که مطرح میگردد این میباشد که آیا از روش خرید فروشگاه می‌قدرت به اقامت در قبرس شمالی دست یافت؟ جواب به‌این پرسش متداول، نه میباشد. چون تنها با خرید دکان نمی‌اقتدار اقامت قبرس شمالی را اخذ کرد.

در واقع، چنانچه شخصی بخواهد در قبرس شمالی حصول و کاری فعال سازی نماید، آغاز می بایست اقامت خویش را در‌این ناحیه دریافت نماید. این قدم نخستین به جهت ضمانت حقوق و دستمزد و امنیت شخص و همینطور اعتقاد دولت قبرس شمالی از نیت او برای عمل تجاری درین حیطه میباشد.

ضمن این، هر که صرفا با روادیدِ توریسم به قبرس شمالی میاید، نمی‌تواند شغل تجاری فعال‌ساز‌ی نماید یا این که شرکتی تصویب کند. بدین ترتیب، پیش از هر سیرتکامل شغل تجاری، اقامت در قبرس شمالی بایستی تأمین گردد تا فرد بتواند فارغ از اختلال تجارت خویش را درین حیطه استارت نماید.

درآمدزایی از روش خرید دکان در قبرس شمالی
آیا سوای داشتن اقامت می توانم فروشگاه ای را خریداری نمایم؟
در جواب می بایست بگوییم که شما توانمند میباشید تا فارغ از نیاز به اقامت، فروشگاه‌ای را خریداری فرمائید و به طور سرمایه‌گذاری فعالیت فرمائید، و مدرک پایانی آن را در چنگ داشته باشید.

آیا اجاره دادن دکان در قبرس شمالی یک روش عالی برای کسب درآمد میباشد؟
جواب این میباشد که با اعتنا به واحد مبلغی اجاره در قبرس شمالی که به پوند انگلستان میباشد، این فرمان می تواند منبعی مطمئن و سودآور برای سرمایه‌گذاران باشد.

با دقت به وضعیت رایج، هزینه اجاره فروشگاه در قبرس شمالی ماهیانه معمولاً دربین 500 تا 1000 پوند متغیر میباشد، و در اکثری از مورد ها، اجاره‌دهنده مبلغ اجاره یکساله را پیشاپیش اخذ می‌نماید، که‌این دستور قادر است منبعی شایان توجه از درآمد برای سرمایه‌گذاران باشد.

قبرس شمالی با شرایط فعلی خویش تحت عنوان یکی هدف های پرطرفدار سرمایه‌گذاری فرنگی، که منجر جذب تعداد متعددی از مهاجران و سرمایه‌گذاران گردیده، مجال‌های متعددی را برای تاجران و حصول‌وکارها آماده آورده میباشد تا از این مجال‌ها بهره برداری کرده و منبع درآمدی مطمئنی داشته باشند.





:: برچسب‌ها: مهاجرت به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: